ຜະລິດຕະພັນຫຼືການບໍລິການ. ຕົວຢ່າງເມື່ອຄົນທໍາອິດພົບຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌ໂດຍຜ່ານອິນຊີ . ຜົນໄດ້ຮັບໃນຂະນະທີ່ຊອກຫາຜະລິດຕະພັນສະເພາະເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສຊ່ວຍເຫຼືອໂດຍຜ່ານການໂຕ້ຕອບລະດັບກາງ. ລວມທັງ. ຈຸດສໍາຜັດທັງຫມົດເຮັດໃຫ້ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງສາມາດຄົ້ນຫາຜະລິດຕະພັນໄດ້ດີຂຶ້ນແລະສ້າງຄວາມໄວ້ວາງໃຈໃນ blog ຂອງບໍລິສັດທີ່ຄົ້ນຄວ້າບົດຄວາມຜູ້ຊ່ຽວຊານຫຼືການດາວໂຫລດ. ອຸປະກອນທີ່ເປັນປະໂຫຍດກ່ຽວກັບຫົວຂໍ້. ໃນການສໍາພັດສຸດທ້າຍພວກເຂົາເຈົ້າເກັບກໍາການຊື້ຕົວຈິງເປັນ . ຍີ່ຫໍ້ນີ້ອາດຈະປະກອບມີການເບິ່ງການທົບທວນຄືນກ່ຽວກັບມັນເກີດຂຶ້ນ. ຈຸດສິ້ນສຸດຂອງການໂຕ້ຕອ ຊື້ບໍລິການ SMS ຈຳ ນວນຫລາຍ ບແມ່ນເມື່ອຄົນເຫັນການຄລິກໂຄສະນາ . ກ່ຽວກັບມັນແລະວາງຄໍາສັ່ງ. ຖ້າເຈົ້າບໍ່ເຂົ້າໃຈວິທີທີ່ຜູ້ໃຊ້ເຮັດການຊື້ເຈົ້າ. ອາດຈະສູນເສຍການເຮັດທຸລະກໍາຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ມີຄວາມສໍາຄັນ. ເພື່ອເຂົ້າໃຈການເດີນທາງການຊື້ຂອງລູກຄ້າທັງຫມົດ. ໃນຂະນະທີ່ຮູບແບບການໃຫ້ເຫດຜົນຄລິກສຸດທ້າຍມາດຕະຖານພຽງແຕ່ໃຫ້ເຫດຜົນສິນເຊື່ອ . ໄປຫາຊ່ອງທາງປະຕິສໍາພັນຂັ້ນສຸດທ້າຍ, ຂະບວນການຕັດສິນໃຈຊື້ຕົວຈິງມັກຈະກ່ຽວຂ້ອງກັບຈຸດສໍາພັດຫຼາຍອັນ.
ບົດບາດອັນໃດທີ່ມັນຫຼິ້ນການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສຊ່ວຍເຫຼືອຜູ້ບໍລິໂພກສາມາດເຂົ້າເຖິງຊ້ໍາໆໂດຍຜ່ານຫຼາຍຊ່ອງທາງ. ເວັບໄຊທ໌ຄົ້ນຄ້ວາຄຸນລັກສະນະຂອງຜະລິດຕະພັນໂດຍຜ່ານ . ການໂຄສະນາຄົ້ນຫາໄດ້ຮັບຄວາມຄຸ້ນເຄີຍກັບລະດັບຜະລິດຕະພັນໂດຍຜ່ານຜົນໄດ້ຮັບທາງອິນຊີແລະໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນໃຫ້ພວກເຮົາເບິ່ງຕົວຢ່າງຂອງສະມາຄົມ. ການປ່ຽນໃຈເຫລື້ອມໃສຜູ້ຊາຍໄດ້ຕັດສິນໃຈຊື້ໂທລະສັບສະຫຼາດໃຫມ່ທໍາອິດທີ່ລາວຄົ້ນຫາໂດຍຜ່ານ . ຜົນໄດ້ຮັບທາງອິນຊີຂອງ Google ໄດ້ພົບເຫັນຕົວແບບທີ່ມີຄວາມສົນໃຈແລະໄດ້ສຶກສາລັກສະນະຕ່າງໆໃນລາຍລະອຽດກ່ຽວກັບ .
|